Fotboll och revy!

Idag var det fotboll för hela slanten. En dag i Falköping generade en tredje plats för Olle. Riktigt kul!

Lång dag, bara. Vaknade 03,30 utan att kunna somna om. Åkte 06,10 och hemma 19,20 men det var det värt för att se mitt hjärta spela. Kommer nog inte bli så mycket av den varan framöver när lill* har anlänt. 


I andra matchen i grundomgången åkte L i backen av orsak jag inte såg. Var full action vid mål så fokuserade där, och sen när jag tittade ut på planen låg han där. Tränare gick ut för att hämta upp honom, och när han gick av planen hade handleden fått en ny, otrevlig vinkel. Båda benen i handleden av :( Men grabbarna tog medalj för hans skull!!


Axel var hemma med sin far, men han har tydligen gått och blivit sjuk :( Var krasslig under dagen, så får väl se hur det verkar i morgon bitti. 


Lill* verkar trivas bra i magen. Och jag trivs med att ha den där. Känner mig inte färdig med graviditeten samtidigt som man längtar efter pyret. Svår avvägning det där :) Grabbarna är ju båda födda på söndagar klockan 23,xx så har lite hakat upp mig på samma sak denna gång. Så nu skjuter vi på det en vecka framåt. Eller inte :)


I går var vi i Burseryd på revy. Brorsan är med i ensemblen så var ju bara tvungen att kolla. Kan varmt rekommendera! Ska be dom spela in den tror jag, om inte annat för att några sketcher var riktigt bra!


Nu krama kudden. 

Over and out 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörig äggröra...

Inte ens här slipper man..!

Tage has arrived! :)