Inte ens här slipper man..!

Alltså, inte ens i väntrummet på förlossningen slipper man höra det där jävla tuggummituggandet!! Det ska låtas och luktas och synas. Tugga tuggummi om folk vill, men man kan väl för fan ha munnen stängd!!

Och nej, det är inte gravidhormoner som talar, detta är mitt tyckande konstant!!


Jag gillar INTE tuggummituggande. Jag gör det ändå själv, typ i bilen när jag sitter ensam utan att andra ska behöva känna stanken av eucalyptus, salmiak, mint eller vad fan som. Kanske iof är bättre än andedräkt... 😂


”Roligaste” är ju folk som gnäller på dom som tuggar med munnen öppen vid mat-situation men själv inte är så noga när det kommer till tuggummi. 


Nej, mer och mer irriterad blir jag. Och här ska jag sitta och vänta en stund till. Högt blodtryck sägs det. Tro tusan det när man ska behöva höra på sådant slafsande!


Bläää!


Å tack för gnället! 😂

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörig äggröra...

Tage has arrived! :)