Pikar! Eller...?

Ute på tur i helgen. Lite oplanerat (inte illa för att vara jag!) men beror på att vi fick åka på begravning :(

Det var en fin, kort ceremoni, där prästen höll ett fint tal. Så vitt jag kunde döma av det jag förstod, då vi är i Danmark för denna företeelse. 

Det var nån som sa till mig att nån hade blivit så himla "slimmad och smal".  Jag fattade nog piken. Konstigt att folk tycker att man behöver pikar, för jag veeeet ju faktiskt inte att jag drar runt på massa extra-kilon. Tack för påminnelsen, liksom...

Inte första, och troligen likväl inte sista. Men sorry, det är JAG! Och jag går ner i vikt och får en kropp som NI inte behöver skämmas för när JAG beslutar mig för det!

(Vilket jag iof har beslutat några gånger, men men. Är väl som att sluta röka: "Inga problem, jag har slutat många gånger!" :)  )

Själv har jag aldrig ens börjat!

Tjing tjing!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörig äggröra...

Inte ens här slipper man..!

Tage has arrived! :)